VAIHTO JA PALAUTUS

Olemme varmoja, että tulet olemaan tyytyväinen tuotteisiimme. Mutta mikäli et jostain syystä ole tyytyväinen, esimerkiksi koon, värin tai mallin vuoksi, voit vaihtaa tuotteen tai pyytää hyvitystä 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli et ole vielä vastaanottanut tilaustasi, sinulla on 30 päivää aikaa tehdä reklamaatio. Lisäksi jokainen RDX Sports -tuote sisältää 90 päivän takuun.

Seuraavat tiedot auttavat sinua käsittelemään palautuksesi.

Avaamaton tuote:

Voit palauttaa minkä tahansa "avaamattoman" tuotteen ja tarvikkeet 30 päivän sisällä toimituksesta hyvitystä varten. Lähetä tuote takaisin alkuperäisessä pakkauksessa ja kunnossa, niin palautamme tuotteen ostohinnan. Toimituskuluja ei palauteta ja ne katetaan asiakkaan toimesta. Mikäli toimituskulut on jo maksettu, niitä ei palauteta.

Avattu tuote:

"Avatut" tuotteet ja tarvikkeet voidaan palauttaa 30 päivän sisällä toimituksesta. Palauta tuote takaisin meille, avattujen palautusten tulee olla myyntikuntoisia alkuperäisessä pakkauksessaan ja tarvikkeineen. Mikäli toimituskulut on jo maksettu, niitä ei palauteta.

Peruutettu tilaus:

Kun tilaus on lähetetty, sitä ei voi peruuttaa. Mikäli kieltäydyt vastaanottamasta tilaustasi toimituksen yhteydessä, se käsitellään standardin palautuskäytännön mukaisesti. Mikäli toimituskulut on jo maksettu, niitä ei palauteta.

Mielenmuutos:

Voit palauttaa tuotteen 30 päivän sisällä toimituksesta, jos mielesi muuttui, ja palautamme tilaussumman. Toimituskuluja ei palauteta ja ne katetaan asiakkaan toimesta. Mikäli toimituskulut on jo maksettu, niitä ei palauteta.

Vahingossa tehty tilaus:

Vahingossa tehty tilaus on palautuskelpoinen 30 päivän sisällä toimituksesta, ja palautamme tilaussumman. Toimituskuluja ei palauteta ja ne katetaan asiakkaan toimesta. Mikäli toimituskulut on jo maksettu, niitä ei palauteta.

Vahingoittunut tuote:

Tarkasta tuotteet heti niiden saavuttua. Joskus ulkoinen pakkaus voi vaikuttaa vaurioituneelta, mutta tuote sisällä voi olla täysin kunnossa. Mikäli huomaat selvää vaurioita, ota yhteyttä meihin ja lähetä kuvat vaurioituneesta tuotteesta, jotta voimme käsitellä reklamaation ja järjestää vaihdon sinulle.

Väärä tuote:

Mikäli saat väärän tuotteen, ota meihin yhteyttä ja lähetä kuvat väärästä tuotteesta, jotta voimme järjestää vaihdon tai hyvityksen. Kaikki palautukset ovat tarkastuksen alaisia ennen hyvityksen myöntämistä. Mikäli hyvitys myönnetään, toimituskulut palautetaan mikäli ne on jo maksettu.

Palautuksen rajoitukset:

Kaikki tuotteet, joita ei palauteta alkuperäisessä kunnossa tai joista puuttuu alkuperäinen dokumentaatio tai palautuslomake, hylätään. Ilmoita selkeästi laskussa/palautuslomakkeessa palautuksen tai vaihdon syy sekä haluatko hyvityksen vai vaihdon.

    Kaikki palautukset tarkastetaan ennen hyvityksen/hyvityksen myöntämistä.

    Takuu:

    Tämä rajoitettu takuu koskee kaikkia RDX Sportsilta ostettuja tuotteita.

    Mitä rajoitettu takuu kattaa?

    Rajoitettu takuu kattaa mahdolliset materiaali- tai valmistusvirheet normaalissa käytössä takuuaikana. Takuuaikana korvaamme veloituksetta tuotteen tai tuotteen osan, joka osoittautuu virheelliseksi epäasianmukaisen materiaalin tai valmistusvirheen vuoksi normaalissa käytössä.

    Kuinka kauan takuu on voimassa?

    RDX Sportsilta ostetuille tuotteille takuuaika on 90 päivää tilauksen vastaanottamisesta. Korvaava tuote tai osa säilyttää alkuperäisen tuotteen jäljellä olevan takuun.

    Mitä rajoitettu takuu ei kata?

    Tämä rajoitettu takuu ei kata ongelmia, jotka aiheutuvat muista syistä kuin materiaali- tai valmistusvirheistä.

    Mitä sinun pitää tehdä?

    Saadaksesi takuupalvelua, ota yhteyttä meihin, jotta voimme selvittää ongelman ja sopivan ratkaisun.

    Jaamme ilmaisen palautuslähetystarran seuraavissa olosuhteissa.

    • Väärä tuote vastaanotettu. (Kuvat ovat pakollisia)
    • Väärä väri vastaanotettu. (Kuvat ovat pakollisia)
    • Väärä koko vastaanotettu. (Kuvat ovat pakollisia)
    • Asiakas peruutti tilauksen ennen lähetysilmoitusta, mutta tilaus oli jo lähtenyt.
    • Tuote ei vastaa kuvausta (Ilmoita syy tarkasti).

    Seuraavat olosuhteet, joissa emme jaa ilmaisen palautuksen toimitustarraa.

    • Tilauksen peruutus lähetetyksi ilmoitetun jälkeen.
    • Mielenmuutos.
    • Vahingossa tehty tilaus.
    • Väärä koko/väri tilattu.

    HUOMAA: Ala- ja suusuojia ei voi palauttaa tai vaihtaa käytön jälkeen hygienisistä syistä.